wijzijninnoorwegen.reismee.nl

Legoland

Vanochtend lekker buiten ontbeten, het was om 09.00 uur al 27 graden, was een klamme nacht. Er staat wel een windje, dat scheelt. Na het eten de camper op de kampeerplek laten staan en naar de ingang van Legoland gewandeld. Je steekt de weg over van de camping en je staat voor de deur, slim gemaakt.

Ik plaats een paar fotos van lego bouwwerkjes. Legoland is leuk, wij zijn niet van die achtbaanfanaten maar er waren voldoende attracties en shows die ook voor ons leuk waren. Veel lego, dat dan weer wel, wat ze gebouwd hebben van dat spul, niet normaal echt knap, zo een beetje heel madurodam van Denemarken hebben ze gemaakt.

Rond 2 uur waren we er wel klaar mee, meer dan 30 graden en met een rugzak door zo’n park sjokken, het water liep van ons af. Terug naar de camping, douchen en in de schaduw zitten. Wat gek is is dat er heel veel Nederlanders waren, die kids hebben toch helemaal geen vakantie op dit moment?? Maar het was verder niet druk, en slechts bij een enkele attractie moest je een paar minuten wachten.

Het is 16.00 uur nu ik dit schrijf en ik denk dat ik over een klein half uur alles op moet bergen en naar binnen moet. Er is noodweer voorspeld, code oranje met zware onweer en stortbuien. Als ik naar rechts kijk ziet de lucht er in de verte groen-paarsig uit, meestal geen goed teken.

Zal allemaal wel meevallen denk ik, dat gedoe met code oranje, code geel, klopt nooit wat van. Maar ik sluit wel de dakraampjes voor de zekerheid straks. Mooiste beroep van de wereld, weerman. Voorspel je het goed, ben je de koning, voorspel je het fout probeer je het morgen weerman.

Morgenochtend pakken we alles in en rijden we een dikke 400 km Denemarken uit en voorbij hamburg. Daar hebben we de laatste camping en zaterdag rijden we dan de laatste paar 100 km naar huis. Mijn eigen bed, ook wel weer lekker.

Groet, John en Sylvia

Reacties

Reacties

Yvonne

Konden jullie zelf ook legoën?
En John, dat is niet code geel/oranje/paars maar het noorderlicht😃

Astrid Bregten

Gaaf die foto's uit legoland.

Astrid Bregten

In Hamburg zit je misschien tussen de voetbalfans op de camping.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!