wijzijninnoorwegen.reismee.nl

Bergweg weg

Vandaag verlaten we de bergen want we gaan richting het zuiden. Want morgen gaan we in zweden een dagje shoppen, we hebben een mooie giga shoppingmall uitgezocht, beetje winkelen, souveniertje, lekker eten en daarna 10km verderop naar een camping. Normaal zeg ik altijd tegen Sylvia op vakantie, nee dit kun je niet kopen, want je krijgt het niet mee in het vliegtuig. Nu hebben we een camper mee met plenty ruimte. Ik hou mijn hart (en creditcard) vast.

We verlaten vandaag wel de bergen maar niet via de route die we gekomen zijn, dat zou te simpel zijn, we pakken de 24km lange tunnel de andere kant op (ik weet nu wat een mol moet voelen) en volgen de T50 naar het zuiden. Op die manier doorkruisen we nog een berggebied en een hoogvlakte. Prachtige route, niet willen missen maar de T in T50 staat voor traag. Ik denk dat we 50km aan tunnels hebben gehad en meer dan 70 haarspeldbochten. De eerste 2 uur denk je wauw, daarna denk je auw, moet je vaker stoppen want je moet zo geconcentreerd blijven, soms is de weg 5 meter breed maar soms ook maar 3 meter. Dus vaker stoppen.

Gelukkig zagen we onderweg onze favoriete lunchplek en daar hebben we dan ook even lekker gebruik van gemaakt. Alles wat ik nu opmaak kan Syl morgen niet shoppen ha ha… Rond 15.30 aangekomen op de Holman camping. Zonnetje schijnt dus stoelen naar buiten, maar nee hoor, camping ligt aan een meer je wordt lek gestoken van de muggen. Dan maar beetje chillen met de ramen open (overal horren in, top) en de voetbalwedstrijd van vorige week terugkijken, de WIFI is hier top.

Tot morgen,

John en Sylvia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!