wijzijninnoorwegen.reismee.nl

Scenic route

Vandaag lekker uitgeslapen, het is bewolkt, maar het is droog en de temperatuur is in de dubbele cijfers, dat is al heel wat hier. Een scenic route staat op de planning. Oversteken over het fjord met Sylvia’s favoriete vervoermiddel, de veerboot.

Prachtige route, weer heel ander landschap, we zakken langzaam af naar het zuiden om maandag of dinsdag richting zweden te rijden, totale rit naar huis is drie dagen en we maken nog een tussenstop van 1,5 dag bij Legoland Denemarken. Als alles goed gaat zijn we vandaag (zaterdag) over een week thuis, maar….we hebben nog 1/3 hé. Hebben al weer ideeën voor volgend jaar opgedaan….geen betere tijd om na te denken over je volgende vakantie dan in je vakantie…

Voor het eerst rendieren gezien vandaag, stonden op de weg, weer eens wat anders dan beren op de weg. Zie het filmpje en de foto’s.

Zijn nu op een camping aangekomen die het woord “Nederlandse enclave” eer aan doet. Beetje grootschalige camping, maar er is geen andere in de buurt. Of je moet kamperen bij de boer, mmm daar krijg ik Sylvia niet warm voor. Net even heerlijk wezen douchen en scheren en dan straks even naar het Fjord lopen, camping ligt aan het water (hoeveel we er al niet gezien hebben, we raken de tel kwijt). Dan nog potje koken en dan waarschijnlijk een netflixje doen.

Tot morgen, John en Sylvia