wijzijninnoorwegen.reismee.nl

Noorse goden zonen

Vanochtend wakker geworden met het geluid van de waterval tegenover ons. Gisterenavond lagen we net in bed, begon die camper helemaal te schudden, nee het was geen gehaktdag, ineens een enorme storm. Geen regen, wel bliksem in de verte en heel veel wind. Na een kwartier was het weg en was alles weer rustig. Ik denk dat Odin en Thor ruzie hadden.

Bij het ontbijt deed Sylvia een verrassende ontdekking. Op het terras van de blokhut tegenover ons stond een volledig ontblote soort van Noorse viking god zijn stretch oefeningen te doen zonder handdoekje. Ze heeft het wereldrecord “hoe snel doe je een gordijntje open in een camper” verbeterd. Ik heb Sylvia’s broodje maar op gegeten. En dat terwijl ie mijn looks had, hij had ook bijna geen haar.

Alles weer ingepakt en vandaag naar een waterval/uitzichtspunt en via de Geiranger hoogvlakte naar Geiranger. Het weggetje naar de waterval was best spannend, smal en overal borden dat je deze weg op eigen risico neem. Maar ja, welke weg neem je niet op eigen risico, elke weg toch.

Was de moeite waard en toen naar Geiranger. Als je wil kun je een slingerweg nemen naar de top, we zijn hier niet voor niets he, naar de top gegaan. Langzaam aan, goed opletten ging prima. 1500 meter hoog, de foto’s en de filmpjes zeggen veel, maar in het echt is het veel hoger en mooier.

Nu zitten we op de Vinje camping bij Geiranger. We hadden eerst bedacht om de Geirangercamping te nemen, dan sta je aan het water, ware het niet dat er zo een kolos van een drijvend hotel aan de kade ligt waardoor de hele camping in de schaduw zit. Een camping terug (2 km) genomen, staan weer naast een giga waterval (slapen we lekker op). En, het is mooi weer geworden, in het zonnetje met een drankje.

Groet en tot morgen,

John en Sylvia

Josette

Mooie foto's... maar ik mis de foto van Sil haar uitzicht

Roffelsen Johannes Josephus

Snel geld lenen - flits lening, snel geld lenen in een flits
Tegenwoordig is het de normaalste zaak van de wereld om geld te lenen. Maar hoe sneller, hoe beter. Om in die behoefte te voorzien, is de flitslening bedacht. Razendsnel – dat betekent binnen tien minuten – kan men een lening afsluiten. Zo hoeft u nooit meer om geld verlegen te zitten en bent u zeker van de nodige financiële reserves. contact met ons op voor meer informatie.E-mail: janrofelsen@gmail.com